英会話練習帳

英会話練習帳
これは、英会話のキーボードです。キーボードの扱いができなくては、パソコンはできません。入門から中学生までに、これを練習!「小学生で練習、中学校から授業は、英語で!」を目指しています。

I'll go to Sado tomorrow.
I'm going to Sado now.
I went to Sado.
I went to Sado last year.
I went to Sado by boat.
I went to Sado with my friends.
I went to Sado to see ibises.
I went to Sado to see ibises with my friends by boat yesterday.


「私は、佐渡へ行きました。」
I went to Sado.
I didn't go to Sado.
You went to Sado.
You didn't go to Sado.
Did you go to Sado?
Yes, I did.
No, I didn't.
Where did you go?
I went to Sado.

「私は、去年佐渡へ行きました。」
I went to Sado last year.
I didn't go to Sado last year.
You went to Sado last year.
You didn't go to Sado last year.
Did you go to Sado last year?
Yes, I did.
No, I didn't.
Where did you go last year?
I went to Sado last year.

「私は、船で佐渡へ行きました。」
I went to Sado by boat.
I didn't go to Sado by boat.
You went to Sado by boat.
You didn't go to Sado by boat.
Did you go to Sado by boat?
Yes, I did.
No, I didn't.
How did you go to Sado?
I went to Sado by boat.

「私は、友だちと佐渡へ行きました。」
I went to Sado with my friends.
I didn't go to Sado with my friends.
You went to Sado with your friends.
You didn't go to Sado with your friends.
Did you go to Sado with your friends?
Yes, I did.
No, I didn't.
With whom did you go to Sado?
I went to Sado with my friends.

「私は、ときを見に佐渡へ行きました。」
I went to Sado to see ibises.
I didn't go to Sado to see ibises.
You went to Sado to see ibises.
You didn't go to Sado to see ibises.
Did you go to Sado to see ibises?
Yes, I did.
No, I didn't.
Fow what did you go to Sado?
I went to Sado to see ibises.

「私は、去年友だちと船でときを見に佐渡へ行きました。」
I went to Sado to see ibises with my friends by boat last year.
I didn't go to Sado to see ibises with my friends by boat last year.
You went to Sado to see ibises with your friends by boat last year.
You didn't go to Sado to see ibises with your friends by boat last year.
Did you go to Sado to see ibises with my friends by boat last year?
Yes, I did.
No, I didn't.
Fow what did you go to Sado with your friends by boat last year?
I went to Sado to see ibises with my friends by boat last year.

にほんブログ村 英語ブログへ
にほんブログ村
人気ブログランキングへ
スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿

トラックバック

プロフィール

key3

  • Author:key3
  • FC2ブログへようこそ!
最近のコメント
最近のトラックバック
月別アーカイブ
カテゴリー
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

リンク
ブログ内検索
RSSフィード
リンク

FC2Ad

